BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 3, 2010

30-31/10/2010 = hbiskan mse d KL

sabtu yg lpas , ak hbiskan mse kat kl dengan fmly..ini brmaksud tiap2 mggu ak akn hbiskan mse d luar..ak bruntg mmpunyai fmily yg amat memahami..mereka bwk ak jalan2 untk hburkan hati aku..ak sayang family aku..mak, abah bnyk mmbri smngat untuk aku..aku xkan blh lalui ini semua tanpa fmily disisi..


hari sabtu sek ganti..blik jew sek, my fmly gerak ke kl..smpai dlm kul 7.30...then, mlm 2 kitorg 1 fmly jln2 uptown danau kota...aku pun heran, uptown 2 sntiasa ramai org..ape yg dcari ek sbnarnya...huhuhu..kitorg jln2 smpai kul 2...wah..pnat btul bdan....


esoknya pas smyg subuh ak tdo smula..alih bgn da kul 8..huhuhu...x snonoh pnya anak dara kan? cian akak ipar ak wat bekfast sowg2..)..pas bgn, kitorg siap2 g jalan2 kat wangsa walk...pas shoping2 dtg la idea ak untuk main bowling..da bp lame ak x main..kitorg pun men r bowlink..klaka yg amat..very funny..enjoy gler...ktawa, ceria, gembira dikala itu..thanks to all my fmily...a.ipar ak pun 1 kpala men bowling...pasni leh men lag....

Ros, aku, Sil, Sis


aksi BIL....ade gaye lah



smpat lag posing...:P
Memg pnat yg amat...tap walaupun pnat sgt happy..sgt release tension...sgt enjoy...sgt, sgt dan sgt,,,hahahahaha....lpas ni Pangkor plak menanti....

0 comments: