BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 28, 2010

24/10/2010 = Picnic di Kuantan...

kek bezday my dad skali ngan ank buah ak
Ahad = 24/10/2010
Thanks sgt kat fmly ak yg bwe ak ke ktn untk mkn angin n tenangkan fikirn aku..kbetulan plak hr 2 bezday ayah aku...ak rse happy sgt2..mnjerit tepi pantai, main layang2, main air...hilang segala beban yg aku pikul wat smentara...



Acara memotong Kek


Best jgk main layg2 tepi pantai..abis gelap muka aku...tp aku seronok sgt,,,,pas main layang2, aku peg tepi pantai sorang2..aku menjerit sepuas hati aku..nsib la masa tu xde org...besssst gile,,rase mcm dlm Tv plak..huhuhu...(gelak yg dalam kesedihan)..tggi layang2 2              naik, stnggi itulah harapn ak untk mlupakan sgalanya...


nilah pantai tempat aku melepaskan sgalanya...aku jerit sekuat hati...puas wlaupun malu...hahaha..biopun xde org kat situ tap malu pd diri sendiri...akhirnya aku berjaya menjerit...nak tau aku jerit ape??x payh la..biarlah rahsia.....

pas peg pantai, kami semua peg taman teruntum...aku x trun pon..malas..coz ak da rase penat sgt..aku tggu dalam kereta..pas2 kitorang pun balik.....enjoy dapat memenuhi hari cuti dengan berjalan2...enjoy..no crying again...

luv u all my family......

0 comments: