BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 28, 2010

Tenangkan Hati.....

Baru hari ni ak ade mood nak mnulis blog ni...da lame nak update blog ni, tp mood sntiasa ilang...pew nak buat...aku nak cerita ape yg aku buat dlm mnghbiskan masa dr hari sabtu hari tu iaitu = 23/10/2010


hari sabtu hari 2 ak g tmerloh ngan abg aku yg kt gmbk 2...peg cr kek..24/10/10 adelah bezday abah aku..mmmm..ak xde hadiah nk bg....nt ak akn bg jgk tap lmbt sket ek bah....aku jad happy coz abg n akak ak blik..so aku blh main ngan ank2 buah ak..ak sgt2 suka ngan budak2...bile ak lyn dorg nih, ak akn lupe smua masalh aku..ak enjoy lyn peel dorg...nak ade ank sdnri ntah bile...huhuhu..



inilah ank sedara ak yg brmulut becok...))


ank sdare aku yg pmpuan ni bkn men becok lag mulut dia..wat aku geram...sonok mlyn dia..abg dia ni pndiam sket tap ckup comel..nilah ank abg aku..comey kan???aku syg sgt ank buah aku ni....comeyyyyyyy la...itu jelah keje aku...main2 ngan ank buah..dpt jgk mmbuang rase kesunyian....

0 comments: