BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 27, 2011

tension....

mngajar di SMK Sri Jaya sgt2 menguji kesabaran mental, emosi dan fizikal....tabahkah aku???
pada 14/2 aku ade peg interview di btpnp kat kuantan...hopefully aku dapat...hope sgt2....soalan yg dtnya sgt mncabar minda...urmmm...usaha dah, doa pun dah...tawakkal n berserah je la...

da lame x brcrita di blog ini coz xde mase untk bron9....duk kat quaters yang line tv pun xdpat...dasyat2....bnyk story di Sri Jaya...cerita ttg pelajarnya yg sangat dasyat.....tapi ini 1 pengalam yg sgt berharga...pengalaman yg mengajar untuk menjadi seorang yg berani mgharungi dugaan...seorg yang tabah dan cekal melalui ape saja dugaan,,,,itulah pengalaman aku yg sgt berharga.....

one day, mse 2 sport day...aku tgh mghias rumah sukan...tibe2 jek aku kne simbah dgn air...basah tudung aku...wajarkah seorang guru disimbah air dgn alasan gurau n x sgaja...wajarkah???agak biadap budak 2...aku tetap sabarkan diri...ikutkan hati nak je maki hamun budak tu...tap kesabaran masih mnguasai diri...xtau sampai bile aku harus bersabar n mgharungi dugaan ini...hope xlame ujian ini untuk aku...hope ade  jalan penyelesaian....hope dapat kuar dari situasi ini....

hope................................................

0 comments: