BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 3, 2010

pening, pening dan pening

da lame ak x mnulis dalam blog ni....ni semua dsebabkan keadaan aku yg x stabil....aduiii...mcm2 aku ni...pas satu2...ade rezki dtg pun nak pening...hurrmmmm...Ya Allah, berikanlah aku petunjuk untuk membuat pilihan...mmmm


Actually cite dia mcm ni, hr isnin br ni (29/11/2010) ak peg interview dkat kl...company under TM..n then, aku dapat job 2 (CSE)...mule2 ak brsmngat nak peg..gaji pun ok..tggi jgk..my fmily pun da izinkan..cume ayah aku la, mcm bg x bg...bese la...mane nak lpaskan anak dara dia kuar...tp last2 dia bg jgk bile abg ak nshtkan...smpai ble ak nak jad gstt..ble posting ade..ak will trminate...urmmm...itu yg aku pk, pk n pk....so aku pun decide nak peg keje 2...sehinggalah semalam...........

sehinggalah semalam...ade kuar news dlm paper ttg gstt...the topic is GSTT bakal diserap secara berperingkat..yg mmpunyai pglaman 3 thun..aku br 2 thun n nk msuk thun ke 3...waahhhh...news ni mmg wat aku gle jap...so, news 2 tlah mmningkan kpala aku samade aku nak keje gstt or nak peg keje kat kl 2...sgt2 pening n konpius...mane ak nak peg..serba salah aku...news 2 ntah bile nak start pun ak xtau...so,,sehingga skrg aku blum ade kputusan..msih 50/50...tu la..gatal sgt apply, da dapat mule pning...hurmmmm..apepun aku harap Allah bg aku ptunjuk kemane harus ak peg...kputusan yg aku buat nanti itulah rezki aku...walaupun trpakse ambil risiko.....hanya padanya aku memohon dberikan ptunjuk...aku sangat2 pening...

Ya Allah, gantikanlah penderitaan ini dengan kesenangan, balasan kesedihan sebagai hal yang menggembirakan dan hilangkanlah perasaan takut ini kepada ketenteraman

0 comments: